Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné pro uzavírání kupních smluv
prostřednictvím internetového obchodu targetprint.cz

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající na základě a v souvislosti s kupní smlouvou ohledně prodeje zboží uzavíranou mezi společností SIMPLESMART s.r.o., se sídlem Zámostní 1155/27 Ostrava – Slezská Ostrava 710 00, IČ: 19179138, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 92470 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Pokud je kupující spotřebitelem, mohou být práva a povinnosti ve zvláštních případech upraveny zvláštní smlouvou.

  1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě; odchylná ujednání mají přednost před těmito podmínkami.
1.2 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.3 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že se vztah řídí českým právem s vyloučením použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.

  1. Nabídka prodávajícího a informace ke zboží

2.1 Internetový obchod je provozován na adrese www.targetprint.cz. Veškerá prezentace zboží je informativní a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2 Ceny zboží jsou uváděny v českých korunách, bez DPH 21%, není-li výslovně uvedeno jinak. Cenu s DPH ve většině případech, pokud to systém e-shopu umožnuje, uvádíme také rovnou u ceny bez DPH. Cena nezahrnuje náklady na dodání zboží, pokud není výslovně stanoveno jinak.

 

  1. Uživatelský účet

3.1 Na základě registrace může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní, odkud může provádět objednávky.
3.2 Kupující je povinen uvádět správné a pravdivé údaje a v případě změny je aktualizovat.
3.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen jménem a heslem, která je kupující povinen chránit před zneužitím.
3.4 Kupující není oprávněn umožnit využívání účtu třetím osobám.
3.5 Prodávající může zrušit účet zejména v případě nevyužívání účtu déle než 6 měsíců, nebo při porušení podmínek.
3.6 Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby.

 

  1. Uzavření kupní smlouvy

4.1 Objednávku lze učinit přes uživatelský účet nebo bez registrace.
4.2 Objednávka obsahuje informace o zboží, způsobu úhrady, požadovaném způsobu dodání a nákladech na doručení.
4.3 Objednávku odešle kupující kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Prodávající neprodleně potvrdí přijetí objednávky e-mailem na adresu kupujícího.
4.4 Prodávající si vyhrazuje právo požádat o dodatečné potvrzení objednávky nebo o zálohu na cenu zboží.
4.5 Smluvní vztah vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací) kupujícímu.

 

  1. Předmět kupní smlouvy

5.1 Kupní smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené ve smlouvě a převést vlastnické právo, kupující je povinen zboží převzít a zaplatit cenu včetně nákladů na dodání. 

 

  1. Platební podmínky

6.1 Cena je stanovena v kupní smlouvě; lze ji uhradit:
bezhotovostně platební kartou,
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího,
prostřednictvím platebního systému třetí osoby (v tomto případě platební brána ThePay),
na základě faktury (splatnost 14 dní, je-li sjednáno).
Další informace o možnostech platby naleznete zde: https://www.targetprint.cz/doprava-a-platba

6.2 Společně s cenou je kupující povinen uhradit i náklady na dodání.
6.3 Prodávající je plátcem DPH.
6.4 Slevy nelze kombinovat, pokud není sjednáno jinak.
6.5 U bezhotovostních plateb je závazek splněn připsáním částky na účet prodávajícího.
6.6 Prodávající může požadovat zálohu na cenu zboží.
6.7 V případě prodlení s platbou je prodávající oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,03 % za každý den a přerušit plnění do uhrazení závazků.
6.8 Zápočty pohledávek jsou možné pouze v případě písemně uznaných nebo soudně přiznaných pohledávek.

 

  1. Dodání zboží

7.1 Není-li sjednáno jinak, práva a povinnosti stran při dodání se řídí doložkou Ex Works (EXW) INCOTERMS 2010.
7.2 Je-li zboží dodáváno na místo určené kupujícím, kupující je povinen zboží převzít. Nepřevezme-li jej, může prodávající odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu nákladů.
7.3 Je-li nutno zboží doručovat opakovaně, kupující hradí náklady s tím spojené.
7.4 Při převzetí je kupující povinen zkontrolovat množství a neporušenost obalu. Případné vady je třeba neprodleně oznámit přepravci a prodávajícímu. Převzetím zboží a podpisem dodacího listu nebo potvrzení dopravci třetí strany stvrzuje kupující jeho řádné dodání.
7.5 Prodávající může plnit i částečně nebo dodat objednávku ve více zásilkách v různých časových odstupech.
7.6 Za objektivní překážky bránící dodání se považují např. stávky, poruchy, vyšší moc atd.
7.7 Dodání do 30 dnů od sjednaného data není porušením smlouvy.
7.8 Další odrobnosti o cenách dopravy naleznete zde: https://www.targetprint.cz/doprava-a-platba 

 

  1. Přechod nebezpečí škody a vlastnického práva

8.1 Pokud je zboží předáváno dopravci, přechází nebezpečí škody na kupujícího odevzdáním prvnímu dopravci.
8.2 Při převzetí ve skladu prodávajícího přechází nebezpečí škody při převzetí.
8.3 Škoda vzniklá po přechodu nebezpečí nemá vliv na povinnost zaplatit cenu.
8.4 Vlastnické právo přechází na kupujícího úplným zaplacením ceny.

 

  1. Vlastnosti zboží, doklady a nakládání

9.1 Kupující je povinen dodržovat všechny právní předpisy, pokyny a informace k nakládání se zbožím.
9.2 Údaje na obalech a v dokumentech vycházejí z aktuálních znalostí prodávajícího a předpokladu správného užívání.
9.3 Prodávající si vyhrazuje právo na změny technických parametrů zboží.

 

  1. Práva z vadného plnění

10.1 Práva a povinnosti se řídí zákonem, není-li stanoveno jinak.
10.2 Kupující je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody.
10.3 Prodávající odpovídá jen za zaviněné porušení povinností. Vyznačení doby použitelnosti není zárukou za jakost.
10.4 Odpovědnost za vady nevzniká, pokud zboží nebylo užíváno dle instrukcí, při zásahu vyšší moci nebo chybě kupujícího/třetí osoby.
10.5 Nároky z vad budou uspokojeny v pořadí: dodáním chybějícího zboží, odstraněním vad, dodáním náhradního zboží, slevou z ceny.

 

  1. Reklamace vad zboží

11.1 Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje kupující písemně na adrese prodávajícího.
11.2 Vady v množství, jakosti či provedení nutno reklamovat neprodleně po převzetí, jinak se zboží považuje za řádně dodané. Součástí reklamace musí být i příslušné doklady.
11.3 Reklamace nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit kupní cenu.
11.4 Náhrada nutných nákladů vzniklých v souvislosti s reklamací je možná jen při oprávněné reklamaci.

 

  1. Odpovědnost za způsobenou újmu

12.1 Odpovědnost za škodu se řídí zákonem, není-li stanoveno jinak.
12.2 Kupující je povinen neprodleně upozornit prodávajícího na vznik škody.
12.3 Náhrada újmy je omezena do výše zaplacené kupní ceny, pokud ke škodě nedošlo úmyslně či hrubou nedbalostí.

 

  1. Informace prodávajícího související s prodejem zboží

13.1 Veškeré informace poskytované prodávajícím k použití zboží jsou nezávazné, pokud není písemně sjednáno jinak.

 

  1. Další práva a povinnosti

14.1 Bylo-li sjednáno zajištění závazku, je kupující povinen předložit příslušné doklady, jinak může prodávající odmítnout dodání.
14.2 Prodávající je oprávněn použít obchodní název kupujícího jako referenci pokud kupující sám nepožádá dodatečně prodávajícího reference nepoužívat.
14.3 Kupující souhlasí se zasíláním informací a obchodních sdělení na svůj e-mail.
14.4 Kupující souhlasí s používáním cookies.
14.5 Kupující přebírá nebezpečí změny okolností (§ 1765 odst. 2 OZ).
14.6 Povinná strana je povinna oznámit druhé straně překážky v plnění bez zbytečného odkladu.

 

  1. Ochrana osobních údajů

15.1 Ochrana osobních údajů se řídí GDPR a souvisejícími právními předpisy.
15.2 Registrací účtu souhlasí subjekt údajů se zpracováním osobních údajů pro vedení účtu.
15.3 Podrobnosti o zpracování osobních údajů naleznete zde: https://www.targetprint.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju .

 

  1. Odstoupení od smlouvy

16.1 Prodávající a Kupující jsou oprávněni odstoupit od Kupní smlouvy v případech stanovených zákonem nebo smlouvou.
16.2 Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, s výjimkou zboží zhotoveného na zakázku dle individuálních požadavků kupujícího (§ 1837 písm. d) OZ).
16.3 Pokud je zboží vyrobeno podle specifikací kupujícího, odstoupení není možné, pokud není zboží vadné.
16.4 V případě odstoupení je kupující povinen vrátit zboží do 14 dnů a nese náklady spojené s vrácením.
16.5 Prodávající vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, na bankovní účet kupujícího, případně bude-li to technicky možné, tak jinou cestou.
16.6 Odstoupí-li kupující od smlouvy, nese náklady na vrácení zboží.
16.7 Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě nemožnosti dodat zboží nebo z jiných důvodů dle zákona.


  17. Mimosoudní řešení sporů

17.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
17.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
17.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.”


  1. Závěrečná ustanovení

18.1 Právní vztahy se řídí českým právem, vylučuje se použití obchodních zvyklostí (§ 558 odst. 2 OZ) a ustanovení § 1748, § 1799, § 1800 a § 2119 odst. 1 občanského zákoníku.
18.2 Je-li některé ustanovení neplatné či neúčinné, nahrazuje jej ustanovení co nejbližší; tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
18.3 Tyto podmínky platí ve znění uvedeném na stránkách prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy.


Datum poslední aktualizace: 1.5.2025

 

%s ...
%s
%image %title %code %s